we gaan weer ! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu we gaan weer ! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu

we gaan weer !

Door: louis en Philomeen

Blijf op de hoogte en volg Louis & philomeen

13 Maart 2016 | Nederland, Breda

Nog 4 weken !!!
OP 10 april a.s. gaan we weer naar de U.S.A.
we vliegen via Londen rechtstreeks naar Las Vegas , alwaar we 4 nachten blijven acclimatiseren, daarna gaan we een rondreis maken door het zuid westen om begin mei weer terug te komen in LV om op tijd te zijn voor te terugvlucht.
Wij houden jullie via deze weg op de hoogte, mocht je dit niet willen volgen kun je op deze site je ten alle tijden uitschrijven.
Wij stellen het uiteraard weer op prijs als jullie willen reageren .

• 13 Maart 2016 - 20:14

Betty En Peter Van Baaren:

Fijn vooruitzicht, succes met alle voorbereidingen. We zijn benieuwd naar jullie reisverslag! Groetjes Betty en Peter

• 13 Maart 2016 - 21:14

Toos Verhelpen:

Hoi familie, we hopen dat jullie weer zullen genieten van Al het moois. En dat jullie vlug ons komen bezoeken als je terugbent. Lieve groetjes van Guus en Toos

• 20 Maart 2016 - 14:13

Theo:

Hallo Louis en Philomeen,

UIteraard ben ik benieuwd naar jullie nieuwe avonturen in Amerika en zal dus met met plezier uitkijken naar jullie belevenissen en ervaringen.

Los van dit korte bericht zal ik jullie ook een dezer dagen een wat uitgebreidere email sturen.

Met mijn hartelijke groeten,

Theo

• 29 Maart 2016 - 14:18

Fred En Anita:

Ga lekker genieten, trek de casino's niet leeg (alhoewel Philomeen, dat is jou wel toevertrouwd!). Heel veel plezier en we lezen wat jullie allemaal meemaken!

Groetjes,
    Fred en Anita

• 07 April 2016 - 18:17

Jopie En Hans:

Neem de filmcamera maar mee. We wachten de uitnodiging om de film te bekijken met grote interesse af. Geniet er van. En tussentijds lezen we tot eind van de maand jullie prachtige reiservaringen.

Groetjes,

Jopie en Hans