De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Louis

Blijf op de hoogte en volg Louis & philomeen

31 Augustus 2017 | Nederland, Breda

Nog een paar dagen , 6 sept. a.s. vertrekken we weer naar de USA.
Alle voorbereidingen zijn bijna klaar, de route uitgestippeld, auto geboekt etc,etc.
Ik zal proberen via deze site onze reis weer voor jullie in beeld te brengen. We vliegen deze keer via Zurich en daarna rechtstreeks naar Las Vegas. om daar aan onze rondreis te beginnen. ik heb een kaartje bijgevoegd waarop de route is afgebeeld.

• 31 Augustus 2017 - 13:12

Hans Dierckx:

Veel plezier. Je begint een beetje op Trump te lijken met deze plane :-).

Groetjes Hans en Jopie

• 31 Augustus 2017 - 17:04

Betty En Peter Van Baaren:

Leuk we gaan jullie weer volgen, wij wensen jullie heel veel plezier! Groetjes Betty en Peter

• 01 September 2017 - 18:13

Guus En Toos Verhelpen:

Hoi jongelui het houdt niet op met jullie. Maar je hebt groot gelijk. Geniet zolang je genieten kan. Maak een mooie film dan kunnen wij daar ook weer van genieten Een hele voorspoedige reis en groetjes van Guus en Toos Verhelpen