1e weekend in las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu 1e weekend in las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu

1e weekend in las vegas

Door: Louis

Blijf op de hoogte en volg Louis & philomeen

12 September 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Maandag 11 september.
De USA herdenkt vandaag de aanslag op de twin towers. We zijn eindelijk eens op een normale tijd ( voor hier dan) wakker 7.30 uur. Na ons ontbijt buffet , zijn we op pad gegaan naar o.a. nog een paar andere zaken van ROSS dress for less, alwaar we wederom gescoord hebben.
Het weer is ondertussen zo opgeknapt zoals we het van de vorige jaren gewend waren zo'n 35 gr , maar met een luchtvochtigheid van 20 % is dat best uit te houden , zeker in de airco van onze auto. Tegen de avond zijn we naar Sams town gereden vanuit het westen van de stad naar het oosten over de 95 high way. Dez ging , wegens werkzaamheden , van 7 banen naar 2 banen en juist om 17.00 uur zaten wij daarin. Waar we volgens de tom tom normaal 23 minuten over zouden doen deden we er nu 1 uur en 10 minuten over.
Aangekomen bij dit hotel casino hebben we gelijk het diner buffet gebruikt, een van de betere in de stad , buiten die dan op de strip en dat voor 11 $ p.p.
In het donker, dat is het hier al om 18.30 uur, terug naar ons hotel in down town gereden , waar we ons dit keer eens vergaapt hebben aan het publiek wat hier rondloopt, overigens , het is maandag en druk dat het is !!!! Vorig jaar ontving las vegas ruim 40 miljoen overnachtingen/ bezoekers. Maar we zijn echt verbaast dat het nu zo druk is terwijl de vakantie toch al lang voorbij is.

Over het publiek gesproken, mensen kinderen, wat zijn ze hier toch dik. Ik denk 3 op de 4 , zijn hier te dik en niet zo'n beetje ook. De oproep van michelle obama destijds om gezonder te eten heeft echt niets uitgehaald.
Tot zover ons avontuur in Las Vegas, morgen vertrekken we naar Laughlin , op de grens van Nevada en Arizona. Dit is lekker vreemd want zet je een stap over de grens dan ben je gelijk een uur verder. De USA heeft nl. 3 tijd zones. Tussen het oosten ( New York en het westen San Francisco ) zit 3 uur tijds verschil. We kunnen morgen onze lol overigens op , want de verwachting voor Laughlin is 101 gr F , zo'n 40 gr C.
Als we daar uit vertrokken zijn kom ik met een volgende update.

Mochten jullie willen reageren via de site van waarbenjij, we vinden dat erg leuk. Onder ieder verslag vind je de mogelijheid hier toe. Maar ook via Facebook heb je die mogelijkheid.

• 13 September 2017 - 11:48

Ruud:

Dat is toch wel genieten, een heel andere wereld!! Lekker eten voor weinig geld en een korte broek voor de helft van het geld...wat wil je nog meer Louis!!
    Hier waaien wij momenteel uit onze korte broek, dus geniet daar maar lekker!

• 13 September 2017 - 17:46

Anouk:

Lekker genieten hoor ik al wel!! Nog veel meegekregen van de herdenking op twin towers of valt dat mee daar in Vegas??

Groeten uit een herfstig Breda