laatste update - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu laatste update - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu

laatste update

Door: louis

Blijf op de hoogte en volg Louis & philomeen

07 Mei 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanaf het vliegvel een laatste update, we moeten tenslotte toch wachten.
de laatste dagen hebben we benut om wat te shoppen en wat hotels/ casino's verder vanaf de strip te bezoeken. Wat ons wel is opgevallen is dat het aantal dikke Amerikanen die te dik zijn weer is toegenomen. Wat dat betreft is Michelle Obama er niet in geslaagd om te verminderen.

Het zal me wel tegen vallen als ik thuis weer mijn eigen wagen moet vol tanken wat we hier betaald hebben is tussen de 1.84 en 2.53 per Gallon.

Verder bedanken we iedereen die via deze site heeft gereageerd.
Wij weten overigens ook dat er veel zijn die wel mee lezen maar niet reageren, ook zij van harte bedankt.

Over een uurtje boarden we voor een vlucht van 10 uur.

Namens Philomeen en mij bedankt en misschien tot een volgende reis.

• 07 Mei 2016 - 07:43

Theo Jonkergouw:

Hallo Louis en Philomeen,

Nogmaals bedankt voor de reisverslagen. Ik heb er veel van opgestoken en ervan genoten. Jammer dat jullie reis er bijna op zit en dit het laatste verslag is. Ik heb wel de indruk dat jullie weer veel gezien en opnieuw ontdekt hebben. Nu nog de laatste stapjes en jullie zijn weer thuis.

'Welcome Home' zullen we dus maar in goed nederlands zeggen.

Greetings,

Theo

• 07 Mei 2016 - 07:44

Kleijn Rene:

Hoi die wereldreizigers,
    Ik heb al die tijd van jullie reisverslagen genoten en wens jullie een hele fijne terugreis.
    Groetjes uit het mooie Breda

• 07 Mei 2016 - 11:00

Margo :

Hallo!
    Een hele fijne terugreis. Ik heb weer genoten van jullie verhalen. Geniet straks thuis maar weer lekker na.
    Groetjes,
    Margo

• 07 Mei 2016 - 18:34

Lineke:

Hoi lieverdjes,
    Dit is dus de laatste schriftelijke reactie,op jullie "geweldige reis"
    Ik wens jullie een goede vlucht naar "homeland"
    en snel tot ziens.

Groetjes Lineke.