Aankomst las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu Aankomst las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu

Aankomst las vegas

Door: Louis

Blijf op de hoogte en volg Louis & philomeen

07 September 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een vlucht van ruim 11 uur , langs een noordlijke route, we vlogen ruim boven ijsland langs en midden over Groenland , canada en we naderden Las Vegas vanuit het noorden. Het was al donker toen we landen om 20.10 uur , na een reeelijk snelle doortocht langs de immigratie dienst , de bus in voor de huurauto op t halen, we hadden een leuke auto uitgezocht , maar bij de laatste controle bleek de nmmerplaat niet in orde en moesten we deze omruilen. We hebben nu een nissan . Uiteindelijk waren we rond 22,20 in ons hotel in Fremontstreet. Na nog even op geblleven te zijn , doken we rond middernacht ons bedje maar in , want we waren tenslotte ruim 30 uurtjes op.

De eerste volle dag in Vegas hebben we besteed aan inkopen te doen , alvast voor onze rondreis die we na het weekend beginnen. De tv hier komt niet bijgepraat over Irma , de orkaan de Florida dit weekend gaat treffen. Overigens, hier hebben we momenteel ook een onweersbui, de verwachting voor vrijdag en zaterdag is er ook kans op onweersbuien, we zijn benieuwd, dit hebben we nog niet meegemaakt . Overigens is de wifi hier heel erg traag, fot's komen er later bij. Alles in orde.

• 09 September 2017 - 07:05

Frank De Kok:

Fijne vakantie

• 09 September 2017 - 09:32

Kleijn René:

Fijn dat de heen reis goed verlopen is, geniet samen heerlijk van jullie vakantie . Groetjes uit het regenachtig Breda

• 09 September 2017 - 14:18

Annelies Baremans:

Fijn dat jullie gearriveerd zijn na zo'n lange reis en ga nu genieten daar! Groetjes van ons.

• 09 September 2017 - 23:58

Nicolay:

Hele fijne vakantie, geniet ze in Las Vegas en omgeving.

• 10 September 2017 - 11:14

Paul En Anneke Jansen:

HI Louis,
    Geniet van Vegas, plunder het casino en doe de groeten aan Donald.
    Wil je overigens het e-mailadres wijzigen in: pauljansen61@gmail.com
    Heb veel plezier en wees voorzichtig
    Groeten
    Paul en Anneke

• 12 September 2017 - 10:07

Toos Verhelpen:

Hoi familie. Fijn dat jullie zo genieten. Ons petekind en vriend (dochter van ons Helma) waren afgelopen weekend 3 dagen in Las Vegas. Ze logeerde in Mandalay Bay bij de strip. Waren er voor het eerst. Zijn ook al 3 weken onderweg en komen as vrijdag terug. Daar hebben we inmiddels al een album vol met foto's gehad. Jullie hebben nog wat voor de boeg. Leuk om met jullie de reis te beleven. Nog een voorspoedige reis en heel veel groetjes van Guus en Toos Verhelpen