Back in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu Back in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu

Back in Vegas

Door: Louis

Blijf op de hoogte en volg Louis & philomeen

26 September 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

De zondagmiddag hebben we in ons motel , VirginRiver gebruik gemaakt van de bowling. Na spares en geen strike was dit ongeveer 40 jaar geleden dat we dit hadden gedaan. De maandag laat in de ochtend vertrokken richting Las Vegas. Onderweg nog gestopt in het state park : Valley of Fire. Een park met ook weer donker rode rotsformaties net als in Arches. Ook hier was het ten opzichte van 3 jaar geleden weer behoorlijk veel drukker .Philomeen had het ondertussen wel gehad met alle stenen. Daarna , na een sloot koffie, de I-15 south opgereden , na nog een paar kleine caravan combinaties op beeld vast gelegd te hebben ; op naar onze thuis basis voor de laatste 6 dagen.
Wij zullen hooguit sporadisch hiervan verslag doen , want hier geld :
What happens in Las Vegas , stays in Las Vegas.
Uiteraard bezoeken we nog een aantal modezaken, outlets en verder gelegen hotel/casino's. Tot later en bedankt voor de vele reacties , We love it.

• 27 September 2017 - 10:25

Frank De Kok:

Mooie reis, veel gezien

• 28 September 2017 - 08:54

Margo De Wal:

Wat een prachtige reis hebben jullie weer gemaakt! Ik heb genoten van de verslagen. Geniet nog een paar dagen in Las Vegas. Daarna een goede reis terug.
    Groeten,
    Margo