Zondag 1-10 de laatste dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu Zondag 1-10 de laatste dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu

Zondag 1-10 de laatste dag

Door: Louis

Blijf op de hoogte en volg Louis & philomeen

01 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag outlet bezoek en ross. Ook naar 2 golfbanen geweest, de een was te duur 165 en de andere was gesloten voor onderhoud. Langs neon museum gegaan , entree 19 $ pp vond ik te veel , 4 jaar geleden was dit nog gratis en qua oppervlakte is dit erg klein voor al die grote neon verlichtingen van gesloopte casino's. Avond in arizona charley gegeten . De andere dagen hebben we besteed aan het bezoeken van steeds een klein gedeelte van de strip. Deze is 7 km lang en je denkt , het volgens hotel is dichtbij ,, maar oh dat bedriegt zo. Zo hebben we Mirage , Ceasar Palace, Belagio, Cosmopolita, Planet Hollywood, Paris, Balleys, bezocht, toch blijft de tuin bij Belagio een van de mooiere aandachtspunten van dit gedeelte.
MGM Heeft achter haar eigen hotel een complex gebouwd ,genaamd Top Golf. Dit is een driving range van 4 verdiepingen met luxe boxen waar men wat kan eten en drinken ,met een heel stel. Tevens zijn er overal grote tv schermen waarop allerlei sportwedstrijden te zien zien , is er een zwembad en nog veel meer , we waren daar op zaterag 11.00 uuur en het was bijna uitverkocht , alle boxen zaten vol met de jeugd van LV.
S-avonds off strip,downtown, bij grote hotel/ casino's gegeten. Daar hoef je geen uren in de rij te staan. Ik las in een veslag van een andere reiziger, dat bij het Buffet van Belagio, wat rond de 60$ p.p. Kost je soms 3 uur in de rij staat.!!!
Gisteravond , zaredag, was de laatste avond van de gratis concerten hier op Fremontstreet. Er trad een bekende band op . Nou dat hebben we gezien , er was geen doorkomen aan , tevens waren alle beschikbare parkeerplaatsen bezet. Ook hier houd men rekening met alles , de toegangs wegen waren afgezet met zware beton blokken.
Het is nu zondag , onze laatste dag, vandaag koffers opnieuw ordenen, wegen en kijken of alles mee kan. Want al met al is het volume nogal toegenomen ( van de inhoud dan ) morgen, maandag 2 -10 , vliegen we om 9,40 uur via Houston en vandaar uit rechtstreeks naar A'dam terug , waar we omstreeks 9.00 uur dinsdag 3-10 zullen landen, we hebben dan de 9 uur tijdsverschil weer goedgemaakt.
Wij zijn blij met alle jullie reakties die jullie op wat voor manier geplaats hebben. Als we thuis zijn wacht nog een grote klus , al het beeldmateriaal ordenen en verwerken in een fotoboek en een videofilm.
Het zit er bijna op .
Tot nog later.

• 01 Oktober 2017 - 18:18

Hans En Jopie:

Hoi,

Goede reis terug en we zijn benieuwd naar het beeldverslag :-)

Wij zijn inmiddels ook weer op het "nest" gearriveerd.

Groetjes,

Hans en Jopie

• 01 Oktober 2017 - 21:09

Ria Kielman:

Een hele goede terugreis en voor strakjes welkom thuis !
    Groeten
    Ria

• 01 Oktober 2017 - 22:34

Rene:

Bedankt voor jullie mooie reisverslagen, wij wensen jullie een voorspoedige terugreis. Groetjes en welkom terug in de city.