Consternatie - Reisverslag uit Breda, Nederland van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu Consternatie - Reisverslag uit Breda, Nederland van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu

Consternatie

Door: Louis

Blijf op de hoogte en volg Louis & philomeen

03 Oktober 2017 | Nederland, Breda

Consternatie !!!!!!!
Wat een laatste dag in Vegas. Zondag avond op tijd, half elf, naar bed gegaan, omdat we de maandag ochtend om 6.00 uur op moesten, ivm de rit naar het vliegveld en de vlucht naar huis. In de nacht werden we wakker van het harde geluid van een tv vanuit een kamer naast ons. Daar nog wat van gezegd en weer verder proberen te slapen. Toch nog eerder op, ontbijtje op de kamer , inpakken , wegen van de koffer en om klokslag 7.00 uur de auto in. Ik had besloten om niet via de I 15 te rijden omdat daar nogal eens opstoppingen zijn. Ik reed dus via de las vegas boulevard naar het zuiden Want dan kom je het eenvoudigst bij Car Rental Return. Onderweg via de radio wel gehoord dat er gevraagd werd bloed te geven , maar we hadden nog steeds niet in de gaten wat er verderop bij Mandalay Bay gebeurd was , de avond tevoor. Aangekomen bij de kruising met Tropicana ave. was de weg door div. politie wagen geblokkeerd. Gelukkig zijn we na 8 keer Las Vegas nogal bekend in de stad,
Terug naar het noorden en bij Flamingo rd rechtsaf , totaan Paradise rd. Dan naar het zuiden richting vliegveld. Maar iedereen nam bijna deze route. Bij het vliegveld door gereden , de tunnel door en om het vliegveld heen om zodoende bij het inleveradres van de huurauto aan te komen , 20 min. achhter op de planning . Gelukkig op tijd bij het inboeken en het boarden. Pas toen werd het ons duidelijk wat er gebeurd was op de zondag avond bij het country festival wat daar 3 dagen lang gehouden werd. Op het vliegveld hadden we weer wifi en mijn telefoon liep vol met berichten, whattsappen etc. van vrienden die ongerust waren en vroegen of wij veilig waren. Toen bemerkten we pas hoeveel volgers we hadden op onze rondreis.
Maar om jullie duidelijk te maken waarom wij in het begin hier niets van mee gekregen hadden. Wij logeerden in hotel California gelegen aan de mainstreet vlakbij Fremont street in down town , ten noorden van de Srip .
I De afstand vanuit ons hotel naar Mandalay bay en het festival terrein bedraagt zo'n 13 mile.
Gelukkig hadden we op het vliegveld nog de kans gehad ieder gerust te stellen. Ook wij zijn natuurlijk ontdaan hetgeen er in onze 2e stad gebeurd was. Toevallig had Philomeen de zaterdagavond nog gezegd dat ze verbaasd was dat er hier nog niets gebeurd was , zoals bij ons in Europa.. Wel heeft men bij alle ingangen van Fremontsteet zware betonblokken geplaatst om te voorkomen dat er een voertuig op de voetgangers in zou kunnen rijden.
Wat men nooit zal kunnen voorkomen is wat er nu is voorgevallen, omdat het in Nevada toegestaan is een wapen te dragen en alle hotel / casino's door iedereen vrij toegangkelijk zijn. Ook wij hebben op het vliegveld aan meerdere medewerkers ons medeleven betuigd en onze gedachten waren bij alle doden en gewonden.
Jiteindelijk gewoon op tijd bertrokken naar Houston, vandaaruit na een pauze van 2 uur door naar A'dam alwaar we een 1/2 uur eerder aankwamen dan de planning. Na een claim te hebben ingediend wegens de kapotte koffer van philomeen, waarvan een wiel was afgebroken, de bus naar P3 genomen , auto opgehaald en op weg naar huis,
Iedereen hartelijk dank van ons voor jullie lieve reakties en de bezorgdheid tijdens de afgelopen gebeurtenissen . Een aantal van jullie zal uiteindelijk ons beeld materiaal te zien krijgen, maar duurt not even.
Tot een volgende keer misschien !!!

• 03 Oktober 2017 - 18:54

ELSE:

OOOOOH TOEN IK HET HOORDE DACHT IK HET EERST AAN JULLIE , BLIJ TE HOREN VAN JULLIE NU . TOT GAUW ZIENS XXX BUUF
    EN DJ VOOR DE MOOIE VERSLAGEN

• 03 Oktober 2017 - 19:41

Toos Verhelpen:

Hoi jongelui. Gelukkig weer gezond terug. Durfde het niet aan jullie door te geven op het moment dat wij het hoorde. Ben wel terug gaan tellen en tot de slotsom gekomen dat jullie er gelukkig niets van mee gekregen hebben. Ik bel binnenkort voor een afspraak bij ons naarmate jullie weer een beetje op,orde zijn. Lieven groetjes van Guus en Toos

• 06 Oktober 2017 - 00:08

Betty:

Hallo lieve luitjes, welkom thuis na weer een hele mooie reis.
    Heel gelukkig dat jullie ver van de plaats des onheils zaten op de laatste dag. Wat een vreselijke ramp vond er plaats in jullie geliefde stad.
    Ik heb weer met plezier via de verslagen meegereisd!
    Veel groetjes, Betty