laatste dag in LV - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu laatste dag in LV - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu

laatste dag in LV

Door: Louis

Blijf op de hoogte en volg Louis & philomeen

14 April 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn wat achter met bericht geven, doordat er wat problemen waren met de internet verbinding. De dinsdag nuttig besteed met wat inkopen bij Ross, dress for less. Verder op de strip naar de nieuwe bij gekomen attracties geweest , die er 2 jaar geleden nog niet waren. Als we daarvoor een excuus moeten vinden, dan hebben we nog wat te gaan, Er staan nl 3 grote projecten op stapel voor de bouw van mega hotels waaronder er een bij is met 7000 kamers. De geplande datum van opening is 2018- 2019.
's-avonds om 9,30 pm nnar het MGM geweest en aldaar de uitvoering bezocht van Cirque du solei . KA. Dit is een voorstelling die waarschijnlijk het langs draait van deze groep. Hier hebben we geen moment spijt van gehad , in een woord fantastisch en dat midden in zo'n hotel casino zo'n grote zaal , speciaal omgebouwd voor deze uitvoering. er werd zelf echt vuurwerk ontstoken !!
De woensdag , de dag waarop dit geplaatst wordt is onze laatste dag hier in LV. Hebben het rustig aan gedaan en jammer genoeg niet die grote berg dollars , waar philomeen bij staat .!!! binnen kunnen halen Donderdag , koffers inladen en op weg naar het zuiden , eerste stop Lauphlin. Een plaats op de grens van Nevada en Arizona aan de Colorado rivier. De dag daarop door naar Phoenix en Tucson. Maar daarover later meer.
Foto's plaatsen lukt nog niet zo , waarschijnlijk door de niet zo beste verbinding, maar die komen nog .
Grts van ons voor jullie allen

• 14 April 2016 - 13:10

Anouk:

Nice hoor!!! Geniet van al het moois!!!!

• 14 April 2016 - 17:00

Theo Jonkergouw:

Hallo Louis en Philomeen,

Ik kreeg ineens 3 emails tegelijk, reden waarom ik nog nier eerder gereageerd heb. Die stapel dollars met Philomeen er bij is hardstikke leuk. Wat doe je met al dat geld ? Ha,ha,ha.
    Toevalligerwijze ben ik enige maanden geleden ook naar Cirque du Soleil geweest. Zij waren toen in London. Indrukwekkend, athletisch en uitgevoerd in een geweldig hoog tempo. Bijna niet bij te houden zoveel stunts je te zien krijgt. Leuk dat jullie dat nu in L.V. ook gezien hebben. Goede reis verder en tot het volgende verslag. Theo

• 14 April 2016 - 20:33

Betty En Peter Van Baaren:

Super hoor! Goede reis naar verderop en vooral genieten!