Laatste dagen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: louis

Blijf op de hoogte en volg Louis & philomeen

05 Mei 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Goeden dag allemaal op deze Hemelvaartsdag. Wij zijn reeds een paar dagen in Las Vegas. Alleen onze wifi verbinding in ons hotel is niet best, vandaar dat er de laatste dagen weinig nieuws is doorgekomen.
Dit wordt onze laatste nacht in vegas . Vrijdag avond om 9.30 pm vertrekken we voor een rechtstreekse vlucht naar Londen, waarna we na een verstap om 9.30 in de avond in A'dam aankomen.
Thuis zet ik nog een laatse update op de site.
Groetjes van Philomeen en mij.

• 05 Mei 2016 - 19:26

Lineke:

Hoi lieverdjes
    Dit was dus waarschijnlijk het laatste bericht van jullie uit Verweggistan.
    Bij deze hartelijk bedankt voor het reisverslag.
    Ik wens jullie ook namens Wim natuurlijk een goede terugvlucht.
    Ik hoop voor jullie thuiskomst,het zelfde stralende weer ,
    als dat we nu hebben.
    Ze treffen het in Breda met het Jazz festival.
    DIKKE KNUFFELS uit Breda,Lineke

• 05 Mei 2016 - 19:39

Angelique ( Reisburo Relik En Van Hooft):

Goedemiddag,
    Wat leuk om jullie avonturen te lezen. Zo te zien hebben jullie een fantastische tijd in Amerika gehad.

Geniet nog even van de laatste uren in Las Vegas.

Ik bel van de week nog wel even.

Groetjes
    Angelique
    Reisburo Relik en van Hooft.

• 05 Mei 2016 - 20:22

Ria Kielman:

Hallo Philomeen en Louis,
    Wat een mooie reis weer, jullie hebben ook deze keer weer genoten. jammer dat de tijd voorbij vliegt ! Maar het is ook weer fijn om naar huis te gaan, toch ?! !Ik vond het heel leuk om jullie te volgen en te lezen wat jullie zoal meemaken. Rest mij om jullie nog een fijne dag in Las Vegas toe te wensen envoor later een hele goed terugreis.Groetjes en tot ziens in Breda !

• 05 Mei 2016 - 22:40

Ruud:

Lieve mensen,
    Time flies!
    Zo ben je weer aan het eind van jullie prachtige trip.
    Geniet nog van de laatste uurtjes in The States and have a nice and safe trip home.
    Tot zondag??

Gr. Ruud

• 06 Mei 2016 - 14:33

Guus En Toos:

Hoi familie,

Fijn dat jullie zo genoten hebben van deze fantastische vakantie. Wij wensen jullie een hele voorspoedige terugvlucht en we spreken snel af als jullie terug zijn.

Ps. Wij vieren vandaag onze gouden bruiloft en het is hier prachtig weer.

Lieve groetjes van Toos en Guus