SAN DIEGO - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu SAN DIEGO - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Louis & philomeen Gabreels - WaarBenJij.nu

SAN DIEGO

Door: louis

Blijf op de hoogte en volg Louis & philomeen

19 April 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Afgelopen zondag reisdag. vanuit Tucson - Arizona > San Diego California.
ruim 600 km en niet harden mogen op een 4 baans weg dan 120 km. Onderweg een 30 tal km door een soort Sahara gereden met echt van dat fijne stuifzand. (zie foto)
Aangekomen bij ons motel in het zuiden van SD, de koffers uit de auto en luchtigere kleding aan . JA mensen het is hier ruim 28 gr met een strakblauwe lucht. dat is genieten. de koude wind die we gisteren hadden en die hier en daar wat noordelijker nog sneeuw bracht , is hier in velden of wegen te voelen. Vandaag maandag 18-4 San Diego verkend, allereerst naar de grens met Mexico , alwaar een super grote outlet is gevestigd. we hebben toch maar besloten om de grens niet over te gaan , want het was er zo druk !!!!.
Daarna naar het Coronada schier eiland gegaan , alwaar o.a het beroemde hotel del Coronado staat gelegen aan de Pacific. Daar lekker koffie gedronken en even aan het trand in de zon gezeten . Op naar de volgende bestemming : Harbour drive. Daar ligt o.a. het oude vliegdekschip van de USA de Midway . daarna naar Balboa park, waarschijnlijk de grootste bezienswaardigheid in San Diego. Dit park is aangelgd in 1915 ter gelegenheid van de Panama- California tentoonstelling en is in moorse stijl gebouwd. en is 600 hectare groot. De dag afgelsoten in little Italy , alwaar het ene italiaans restaurant naast het andere zit. Al met al een fijne dag , met heerlijk zonnig ,warm weer. Dat is bij jullie niet zo , kan ik wel zien.
De winterjassen nog niet opgeborgen ???

• 19 April 2016 - 07:38

Else :

Nee, hoor een frisse wind nog.Ik geniet weer mee hoor, veel plezier nog , en voorzichtig

• 19 April 2016 - 09:32

Maaike En Teus:

Ja hoor.. Lekker zout en peper in de wonden wrijven over het mooie weer daar..
    Wacht maar, als je terug bent regent het hier waarschijnlijk ook weer.
    Geniet maar hoor..

• 19 April 2016 - 10:12

Theo Jonkergouw:

Hallo Louis en Philomeen,

De naam San Diego is op de een of andere manier al uitnodigend. Ik weet niet waarom dat zo is maar dankzij jullie verslag krijg ik een goed beeld. Vooral de temperatuur is benijdenswaardig. Geniet er van. Tot het volgende verslag. Bedankt. Theo

• 19 April 2016 - 16:26

Anita:

Wat een prachtige blauwe lucht! Wij benijden jullie op een afstand! Veel plezier met het volgende deel van de reis!

• 20 April 2016 - 11:01

Frans:

Hoi Philomeen en Louis,

Het ziet er zo te zien allemaal weer fantastisch uit, Bedankt voor de verslagen en geniet er verder met volle teugen van.

gr Frans en Erna

• 21 April 2016 - 00:09

Ruud:

mooie verslagen en foto's!
    Geniet maar lekker, ik zou zo bij jullie in willen stappen! En uhhh, 120 km/pu is hard genoeg hé Louis!

gr. Ruud